-

det blev att traffa krokodilerna idag istallet. efter en lang, ostabil minibussfard kom vi fram till krokodilfarmen.. det var spannande men alla krokodiler var bakom inhagnad och inte fick man klappa dom heller. inte for att jag hade vagat det iallafall. jag tyckte det var nog laskigt att kolla pa dom fran andra sidan stangslet.. :P

imorn drar vi oss mot phuket.. taxi-bat-buss. det ar ett javla resande maste jag saga. fast kul ar det. langkawi har varit underbart och jag hade latt kunnat stanna ett tag till. en lugn liten o med skont folk. men det ska bli kul att se nytt ocksa. gissar att jag kommer tycka om alla stallen jag ar pa och aldrig vilja aka fran nat.

fick iallafall se solnedgangen idag. det var vackert. nagra bilder fick vi ocksa sa det ska vi lagga in har nar vi har en dator som har ett usb-uttag.

nu ska vi hem och packa och fixa. nasta inlagg skrivs antagligen fran thailand.
ha det fint!
/A



Kommentarer
Postat av: Berit

hoppas ni är försiktiga där i thailand o undviker folksamlingar, hörde att man varnade för det...räknar tydligen med stora upplopp...fy.... var försiktiga...lova det

kramar i massor (oroliga såna) :-/

2010-03-11 @ 18:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0