Da var vi framme

Efter mycket om och men, har vi nu natt vart fosta stopp. Swiss garden hotell i kuala lumpur. Men det holl ju nasta pa att inte bli nagon resa for oss eftersom att varken jag eller angelica ar sa bra pa det dar med att vakan i tid sa lyckades vi ju bada forsova oss till flyget. Jag e ju bara klantig eftersom jag var ute och festade kvallen innan. Vaknade iaf med ett ryck kl 10.15 planet skulle ga 12.10 sa nar jag vaknade skulle vi ju egentligen varit pa flygtoget for langesen. ringde angelica i hel fortvivlan och insag att aven hon forsovit sig. jag slanger pa mig klader och vaska och loper sa snabbt de nu bara gar med en 15 kilo ryggsack och tygskor pa ishala gator bort till centralen. Moter angelica och dalli och inser att vi just missat toget. Det far bli taxi! 670 spann till gardemoen. Rena ranet. Och taxichauforn var en extremt pratglad manniska som bara malde pa, medans jag och angelica satt och bet oss pa naglarna och raknade minuterna. Fram kom vi tillslut och sprang fram till den tomma incheknings disken och fick veta att vi hade 6 min pa oss innan den stangde. pjuu.. nu kunde vi andas ut! Val pa planet sa gick det mesta som det skulle. kom fram till istanbul. Fick skjus till varat hotell. Kaka en god middag och sedan somna jag gott in vid tio tiden. Men angelica va val vaken halva natten. Sen var de frukost och resa till flyget igen som vi da var i valdigt god tid till och allt gick bra.

Nu sitter vi da pa hotellet och vantar pa varat rum som inte e klart an. Men det verkar ju ganska lovande iaf. 27 grader vart vid 7 pa morgonen sa man ska val inte klaga. Far val se vad vi hittar pa harnast da. vi har iaf tre dagar pa oss har i kuala lumpur att finna det ut!

Jag borjar ju dock redan nu tvivla pa vara backpacker gener som nog inte e som dom borde. Jag har redan hunnit klaga pa min vaska en hel del och sadar billigt ar ju inte vi sa bra pa att leva. Men vi far val se hur det gar!

Nu ska jag kollaupp lite att gora i malaysia. Ha de bra

puss a kram sandra och angelica

Kommentarer
Postat av: Lina

Fan va kul att ni bloggar!!! =)

2010-03-04 @ 15:55:00
URL: http://monroy,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0