Langkawi!

Hallo Nu har vi kommit fram till langkawi, eller de gjorde vi igar sa vi har hunnit njuta en hel del faktiskt.

Tageresan gick bra, valdigt spannande att dela sovkupe med 40 andra. Men de funka, fick lite somn trots att vi hade sovplatser precis vid dorren och man inte riktigt kunde stracka ut benen.. Taget tog 10 timmar.. sa va framme lagom till morronen och tog farja over till langkawi. Dar vi hittade ett relativt billigt hotell som e helt okej faktiskt. Inga kackerklackor an iaf. Men vi har fatt en katt som van som garna vill bo hos oss, jatte fin, vill bara slappa in den.. men nej da ingen skabb har tack!

De e sinnesjukt varmt har med.. men gud sa bra tanker ni att vi e pa en o da sa vi kan ga i vattnet och kyla oss.. Men ack sa fel.. vattnet e varmare an de e pa land. Men klagar gor jag inte for dar hemma e de kallt a sno hihii!

Igar tankte vi ga ut och traffa lite folk och fa lite info om vad man kan gora har men mandagar e typ som sondager sa allt va typ stangt. Hitta iaf en irlansk bar som vi traffa tva britter pa och fick veta att de va babylon som gallde annars. Sa den baren ska vi kacka in idag. Har aven traffat tre andra svenskar som e ganska soft sa tror att vi ska resa gemensamt till thailand om ett par dagar for att minska kostnaderna. Men annars e de kanon har, de e en ganska lugn och chillig o. sa de passar ju oss=)

De va forresten en fagel som viska i mitt ora att min kara mormor har hittat in i datorns varld och faktiskt laser bloggen. sa jag far passa pa och gratulera pa fodelsedagen sa mycket i efterskott till bade mormor och kara syster Frida!!

Nu ska jag ga och fixa mig lite for kvallen!

Tjingeling!!!!


Kommentarer
Postat av: Berit

ja ni ser...mormor som farmor som morfar, faster, mamma osv...alla vill vi ju följa eran resa, så är det ju bara... ha det gott o blogga vidare!!!

:-) kram!

2010-03-09 @ 12:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0