patong beach

ja. vad ska man saga. alla fordomar om thailandskor och shemales har jag nu konstaterat ar sanna. det ar vilt har. finns inte en enda europeisk man som inte ar med en thailandska och om nan mot all formodan inte vill ha en sa blir thailandskorna pa riktigt sura. det ar nastan lite sexuella trakasserier mot man har tycker jag. lite ackligt ar det. privata kroppsdelar visas lite har och dar, det ar forsaljare overallt, alla ropar efter en och nar man gar pa gatan ska man inte bli forvanad om man far en tva meters leguan pa sig. det fick jag forsta kvallen och fattade forst inte att den var levande. riktigt tur att jag inte ar radd for odlor for om dom hade satt odlan pa sandra sa hade den stackarn inte levt langre. det ar verkligen baksidan med att vara utomlands. jag far sa ont i hjartat nar jag ser alla djur som behandlas som skit och hade jag kunnat sa hade jag adopterat vartenda djur har.

annars ar det val ca 40 grader har och hotellet vi bor pa ar ratt fint men utan ac och rummet ligger hogst upp sa vi behover inte frysa iallafall. nar man vaknar pa morgonen kan man knappt andas for att det ar sa varmt men vi overlever.. har traffat tva svenska tjejer har ocksa som ar riktigt roliga. kul att traffa folk eftersom jag och sandra blir som tva tanter nar vi bara ar med varandra. men igar var vi pa grabbarna grus dar det var fri bar i tva timmar. det visade sig vara ganska farligt och vi har val matt som vi fortjanar idag. men kul hade vi iallafall.

na, phuket ar spannande men kanske inte ett stalle som jag ar jattesugen att stanna sa mycket langre i sa imorgon aker vi till phi phi, som tydligen ska vara lite lugnare, och moter upp maja. sen om ca en vecka ar det bali som galler och det ar nog dit jag langtar mest egentligen.
och da ar det inte ens tva veckor kvar tills du kommer, dalli. det blir kul.. jag saknar dig massor.


vi ska forsoka uppdatera battre har men har haft fullt upp fran morgon till kvall. ja, och sa har en del tid gatt at till att ligga pa stranden sa vi har nog varit lite sloa ocksa maste jag nog erkanna. men far forsoka se till att skarpa oss. :)

ha det bra dar hemma och ta hand om er. ni ar saknade..

/angelica


Kommentarer
Postat av: Berit

äntligen ett livstecken från er, skönt att höra att allt är bra och låt bli Grabbarna grus i fortsättningen...;-) kramar i massor

2010-03-13 @ 13:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0