forfesten tar aldrig slut

igar hade vi en kul kvall. satt pa terassen hos vara nyfunna vanner och spelade chicago och drack ol. sandra forlorade sa hon fick vara ol-bitchen hela kvallen (hamta ol, fixa drinkar mm sa fort vi onskade pafyllning), en riktigt duktig sadan var hon ocksa. :)
efter ett tag gjorde ett svenskt aldre par oss sallskap. dom hade varit ute och kakat med vanner och ville inte att kvallen skulle ta slut annu sa dom satt dar ett tag med oss och berattade om alla resor och aventyr dom har varit med om. dom verkar vara sana som har gjort allt ungefar och jag bestamde mig for att jag ska bli likadan nar jag blir gammal.

tanken for kvallen var ju egentligen att vi skulle ga ut och kolla in babylon men vi hade sa trevligt pa deras terass sa i vanlig sandra-angelica anda sa tog forfesten aldrig slut (vara forfester har en tendens att innehalla bade forfest, fest och efterfest) och nar vi val bestamde oss for att bege oss dit sa hade timmarna tydligen flygit ivag och babylon holl just pa att stanga sa vi gav upp och gick hem och sov istallet, vilket jag ar glad for idag.

av det aldre paret fick vi iallafall information om diverse utflykter man kan gora har sa imorn aker jag och sandra och klappar krokodiler, kollar pa ormar och aker in i en fladdermusgrotta. jag kommer antagligen som vanligt vara livradd for allt men det blir spannande och ar nog vart det efterat om vi kommer darifran levande. mamma, bli inte orolig, jag ska inte bada med nan krokodil, det lovar jag. :)

nu ar klockan 12 har och stranden vantar. hittills har vi faktiskt klarat oss utan vare sig brannskador eller daliga magar. tror det ar forsta resan nagonsin som huden har suttit kvar sa har lange och inte flagnat bort. men da solar vi i och for sig med solskyddsfaktor 50 och 30 och det ar nog forsta gangen aven det. men peppar, peppar, an har vi tid att branna oss sa jag ska inte leka for kaxig annu.

forresten, vi ar valdigt tacksamma for tips om bra boenden i phuket. sa om det ar nan som har varit dar och som vet om nat medelklass hotell sa far ni garna hora av er. vi ar inte sa noga med annat an att det inte ska krylla av kackerlackor. sa ett hyfsat frascht iallafall. :)

tjingeling
/A

Kommentarer
Postat av: Berit

ja du har ju alltid velat simma med delfiner Angelica, så liiiite orolig blir man allt...;-) vet ju aldrig med dig...hihihi

2010-03-10 @ 07:54:08
Postat av: Annelie

det låter spännande va rädda om er!!! pusspuss

2010-03-10 @ 08:30:12
Postat av: Dalli

En extra puss på dig! Och var försiktig.

2010-03-10 @ 13:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0