---

jag tycker verkligen om phi phi maste jag saga. helt klart battre an phuket. en liten o med tranga smagator och en massa trevligt folk. sen ar alla thailandare har lite lugnare och man kan ga in i en butik utan att bli patvingad allt dom har dar inne. sen har vi aven hittat maja har och det ar riktigt kul. :)

en av dom storsta anledningarna till att phi phi ar sa bra maste jag erkanna ar for att vi har hittat en pool, dar alla andra svenskar ocksa hanger hela dagarna, med en poolbar och sjukt fin utsikt over havet. passar mig perfekt att ligga hela dagarna i en pool och kunna kolla pa det fina havet men slippa bada i det. for nar jag ar pa stranden sa vagar jag knappt ga ner i vattnet och ligger bara och lider av varmen hela dagarna. jag ar namligen radd for allt som kan finnas i havet (saklart) och ar helt saker pa att nar just jag satter ner en ta i vattnet sa kommer alla stingrockor och maneter att flockas kring mig. forstar inte hur jag har blivit sa radd for allting.. ? men hur som helst, en pool ar bra!

kring den 19:e flyger vi till bali och dar blir det iallafall att stanna ett tag. men just nu ar jag ganska saker pa att jag tar med mig dalli hit senare sa han ocksa far en chans att se det har underbara stallet. tror faktiskt att du hade gillat det, d, och vi har ju massvis med tid pa oss att gora vad vi an kanner for. ar det inte underbart? :)

/A


Kommentarer
Postat av: Berit

vill också vara där....men tjejer... bilder...se nu till att få in några, vill ju även se er och hur bruna ni blivit :-)

2010-03-15 @ 12:45:29
Postat av: angelica

vi ska lagga in bilder. har inte haft ork och tid annu bara. plus att det inte alltid ar att man hittar en dator med usb-uttag. :P

2010-03-15 @ 13:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0